Consell Insular d'Eivissa

www.conselldeivissa.es

Vueling es compromet a resoldre els problemes de retards i cancel·lacions amb l'Aeroport d'Eivissa.

tornar Imprimir

050716 Vueling

Vueling es compromet a resoldre els problemes de retards i cancel·lacions amb l'Aeroport d'Eivissa. El president, Vicent Torres, es reuneix amb la responsable de Relacions Institucionals de la companyia aèria, Sílvia Estivill.

La companyia aèria Vueling s'ha compromès amb el president del Consell d'Eivissa, Vicent Torres, a prendre mesures per resoldre els problemes de retards i cancel·lacions que pateix. Vicent Torres, acompanyat de la consellera de Territori Mobilitat, Pepa Marí, s'ha reunit avui amb la responsable de Relacions Institucionals de Vueling, Sílvia Estivill, a qui ha demanat explicacions pels problemes que s'han produït i que s'ha agreujat enormement durant l'última setmana. A la reunió també hi han participat Roberto Llamas, director de l'Aeroport d'Eivissa, Xavier Ramis, director general de Ports i Aeroports del Govern de les Illes Balears, i Daniel Ramis, cap de servei de Transport Aeri del Govern.

La representant de Vueling ha explicat que la companyia ha ampliat amb 130 treballadors la plantilla de personal, ha incorporat sis avions i ha contractat 32 tripulants, per fer front a l'actual situació. També han implementat altres mesures tècniques, com és ampliar el temps d'escala de 35 a 45 minuts, el que ha d'ajudar a "desestressar" les rutes, i ha millorat les aplicacions 'online' perquè els clients puguin realitzar a través d'Internet operacions de canvi de bitllets i devolucions amb facilitat. Durant la reunió, el director de l'Aeroport d'Eivissa ha explicat que l'empresa que presta el servei de 'handling' a Vueling ha instal·lat taulells d'informació dins de la zona d'embarcament, que és on la majoria de passatgers es troben amb el problema dels retards i cancel·lacions i requereixen el servei d'un punt d'informació.

De la seua banda, els representants del Govern de les Illes Balears han explicat que en el que portam d'any s'han rebut un total de 37 de reclamacions a l'oficina de Consum per part de passatgers d'Eivissa amb problemes relacionats amb Vueling.
"Ens preocupa aquesta situació, perquè és una companyia molt important per a Eivissa. Enguany té 1.600.000 seients damunt l'illa", ha dit el president del Consell d'Eivissa en finalitzar la reunió. Vicent Torres ha afirmat, després de rebre les explicacions de la representant de la companyia, que "estarem vigilants que tot el que ens ha dit que estan implementant per a la millora del servei es compleixi".

Vicent Torres també ha explicat que Vueling "també ens ha donat alguna notícia bona, com és que implementaran més rutes durant l'hivern. Ens han confirmat que els vols a Amsterdam i a París-Orly es prolongaran fins al mes de novembre i que a la temporada de 2017 s'iniciaran en el mes de març".

Com ha dit el president, el Consell Insular continuarà fent un seguiment dels vols de la companyia Vueling amb l'Aeroport d'Eivissa, per tal de comprovar que es compleix el compromís manifestat avui de normalitzar la situació i posar fi als retards i cancel·lacions que ha patit durant les últimes setmanes.

Declaracions del president i de la consellera Pepa Marí

Eivissa, 5 de juliol de 2016

 

Compartir:

Proposam

© Consell d'Eivissa
av. d'Espanya 49 . 07800 Eivissa - Illes Balears (Espanya) Telèfon: 971 19 59 00 · oac@conselldeivissa.es