Consell Insular d'Eivissa

www.conselldeivissa.es

El Consell d'Eivissa realitza una enquesta sobre la qualitat dels serveis públics. La ciutadania qualifica amb un 6,5 el funcionament dels serveis de l'administració insular.

tornar Imprimir

110718 enquesta sobre la qualitat dels serveis públics

El Consell d'Eivissa ha presentat avui el primer informe sobre la qualitat dels serveis públics, que s'ha fet a través d'enquestes a la ciutadania. Es tracta d'un document que analitza la quantitat i qualitat de gestions que es realitzen amb l'administració insular, transparència, comunicació i altres aspectes com el tracte que reben del personal públic i la qualitat de les instal·lacions.

La valoració general que fa la ciutadania del funcionament dels serveis públics és de 6,5 sobre una nota de 10, per davall de la percepció general de la qualitat de vida a l'illa, situada en un 7,2 i que és la dada de referència per valorar els serveis.

Respecte de la valoració per àrees, obtenen les millors qualificacions les instal·lacions culturals (8,5), esportives (8) i els serveis a joves (7,6), mentre que els problemes més assenyalats són els referents a l'urbanisme a l'illa (3,9%), transport públic (5,9) i aigua (6,2).

L'estudi també analitza els atributs dels serveis públics, destacant les notes positives de les instal·lacions (9,1), amabilitat (8,6) i accés a persones amb capacitats diferents (8,5), mentre que les puntuacions més negatives són per a l'accessibilitat a la seu del Consell (4,8), els temps d'espera (6,2) i els tràmits (7).

Les vicepresidentes primera i segona, Viviana de Sans i Marta Díaz, han presentat l'estudi juntament amb Gonzalo Adán, director de l'Instituto d'Estudios Sociales Avanzados (IBES), empresa a qui s'ha encarregat el treball. L'informe comptarà amb una segona onada de resultats en novembre i ha tengut un cost total de 14.500 euros,

De Sans ha destacat que "aquestes enquestes es fan per saber més de les necessitats de la gent, de les seues queixes, que ens indiquin encerts i també defectes". La vicepresidenta primera ha remarcat que "s'ha de preguntar sempre a la gent, escoltar-la sempre. I per això hem d'utilitzar totes les ferramentes que tenguem a la nostra disposició".

Marta Díaz ha volgut destacar la "valoració positiva que fa la ciutadania del tracte que reben dels treballadors de la casa", malgrat que "hem de seguir millorant, hem de seguir treballant, perquè així ho reflecteix aquest informe".

Díaz ha destacat que "aquest és un estudi de qualitat de serveis públics, no de contingut polític", i que "aquest tipus d'estudis ens serveixen per veure on hem de posar l'accent per seguir millorant".

Eivissa, 11 de juliol de 2018

AUDIO DE VIVIANA DE SANS

AUDIO MARTA DÍAZ

DOCUMENT INFORME SOBRE LA QUALITAT DELS SERVEIS PÚBLICS

 

Compartir:

Proposam

© Consell d'Eivissa
av. d'Espanya 49 . 07800 Eivissa - Illes Balears (Espanya) Telèfon: 971 19 59 00 · oac@conselldeivissa.es