Consell Insular d'Eivissa

www.conselldeivissa.es

El Consell d'Eivissa organitza dues noves xerrades informatives sobre la Seu Electrònica

tornar Imprimir

Façana Consell

Durant aquest 2019 el Consell d'Eivissa continua el cicle de xerrades informatives per explicar el funcionament de la Seu Electrònica tant a associacions, empreses i professionals com a particulars. Així, les dues següents sessions informatives seran els dies 24 de gener i 21 de febrer; les destinades a associacions i empreses es faran de 17 a 18 hores, i les destinades a particulars seran de 18 a 19 hores.

Recordem que la Seu Electrònica és una plataforma tecnològica del Consell d'Eivissa que permet realitzar gestions i tràmits amb l'administració insular a través de l'ordinador, estalviant a l'usuari la necessitat de desplaçar-se físicament. Actualment, la Seu ja té disponibles un total de 45 tràmits telemàtics com les ajudes i subvencions, autoritzacions de turisme, l'admissió a escoletes o la sol·licitud de cita a la ITV, entre altres. A més, ja es pot accedir a apartats com el tauler d'anuncis, el perfil del contractant, la validació de documents electrònics o la factura electrònica, entre molts altres serveis.

Els interessats en participar en les xerrades informatives, poden inscriure's escrivint al següent correu: formacio-seu@conselldeivissa.es

Recordem també que l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) del Consell d'Eivissa compta des de fa dos mesos amb un servei d'atenció telefònica i que també serveix per demanar cites prèvies per adquirir targetes de transport, entre altres tràmits. El número d'atenció és el 871 551 871 de dilluns a divendres -de 8 del matí a 8 del vespre- i els dissabtes de 8 del matí a una del migdia, i té la tarifa habitual d'una cridada local.

 

Compartir:

Proposam

© Consell d'Eivissa
av. d'Espanya 49 . 07800 Eivissa - Illes Balears (Espanya) Telèfon: 971 19 59 00 · oac@conselldeivissa.es