El Consell d’Eivissa publica la proposta de resolució provisional de les ajudes a l’edició de publicacions i a les activitats culturals de 2026

Les persones i entitats sol·licitants poden consultar el resultat provisional de les seves sol·licituds i presentar al·legacions fins al 13 de novembre.

El Departament de Cultura, Educació i Patrimoni del Consell Insular d’Eivissa ha publicat la proposta de resolució provisional de les ajudes econòmiques destinades a donar suport a activitats culturals relacionades amb l’edició de publicacions, la promoció cultural i les escoles municipals de música, corresponents a l’any 2026.

La proposta, publicada el passat 31 d’octubre, correspon a les sol·licituds presentades a les modalitats A i B de la convocatòria i es pot consultar al tauler d’anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell Insular d’Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es).

Les persones i entitats que hagin sol·licitat aquestes ajudes poden consultar la proposta de resolució provisional i, en cas que ho considerin necessari, presentar les al·legacions corresponents abans que es dicti la resolució definitiva.

D’acord amb les bases de la convocatòria, el termini per presentar al·legacions és de deu dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació. Així, les persones interessades disposen fins al divendres 13 de novembre de 2026, inclòs, per efectuar aquest tràmit.

Les al·legacions s’han de presentar mitjançant una instància general a través de la Seu Electrònica del Consell, indicant-hi el número d’expedient assignat a la sol·licitud. En el cas de les persones físiques, també es poden presentar presencialment als registres habilitats.

Publicada també la llista de sol·licituds d’ajudes per a estudiants de la Línia 2 CAIB que han d’esmenar documentació

D’altra banda, el Departament de Cultura, Educació i Patrimoni informa que també s’ha publicat la llista de sol·licituds que presenten deficiències en la documentació de les ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa corresponents al curs acadèmic 2025-2026, concretament de la Línia 2 CAIB, destinada a estudis universitaris de grau i màster fora de l’illa.

Les persones que hagin sol·licitat aquestes ajudes han de consultar la llista publicada a la Seu Electrònica del Consell (https://seu.conselldeivissa.es) per comprovar si la seva sol·licitud presenta alguna deficiència que calgui corregir.

En total, la relació inclou 154 sol·licituds que requereixen esmena, de les quals 148 corresponen a estudis universitaris de grau i 6 a estudis de màster.

Les deficiències detectades fan referència a la necessitat d'acreditar que no s'ha pogut obtenir una plaça per cursar els estudis a Eivissa o de justificar documentalment que no s'ha rebut cap altra ajuda o subvenció durant el curs acadèmic 2025-2026.

Les persones afectades disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci, per aportar la documentació requerida. Aquest tràmit es pot efectuar a través de la Seu Electrònica del Consell, mitjançant una instància general, o presencialment al Registre General d'Entrada, entre altres registres habilitats.

El Consell recorda la importància de revisar aquesta informació i presentar la documentació dins del termini establert, ja que, en cas de no fer-ho, es considerarà que la persona interessada desisteix de la seva sol·licitud, mitjançant la resolució corresponent.

Aquesta llista d'esmenes correspon exclusivament a la Línia 2 CAIB. La Línia 1 del Consell Insular d'Eivissa ja ha estat resolta i no forma part d'aquest procediment.