Els treballs d'asfaltat obligaran a modificar la circulació en diferents trams de l'obra, amb desviaments degudament senyalitzats i el tall temporal de la carretera entre la glorieta d’ITV a Caçadors durant les jornades de dimecres 8 i dijous 9 de juliol
Consulta els mapes amb els talls i desviaments de cada jornada: https://pub.conselldeivissa.es/pdf/carreteras/Avisos_Rotonda_cazadores.pdf
Amb motiu de l'avanç de les obres de construcció de la nova rotonda de Caçadors, una actuació clau per millorar la seguretat viària en un dels punts negres i amb més intensitat de trànsit de la xarxa insular, durant aquesta setmana es produiran afectacions puntuals a la circulació per permetre l'execució dels treballs d'asfaltat de la nova infraestructura.
Els treballs es desenvoluparan en diferents fases de l'obra i comportaran modificacions en els desviaments de trànsit actuals per tal de poder asfaltar les zones per on, en aquests moments, circulen els vehicles, durant la jornada de treball.
El calendari previst és el següent:
- Dimarts, 7 de juliol (fase 2): treballs que afectaran el trànsit a la cruïlla entre Santa Eulària-Eivissa amb desviaments senyalitzats, i que també afectaran la direcció a Sant Rafel i Sant Joan amb desviament degudament senyalitzats.
- Dimecres, 8 de juliol (fase 3.1): Important afectació amb tall de trànsit al tram de carretera EI-631 entre la rotonda de l'ITV i Caçadors amb accés tan sols permès als vesins. En la intersecció de Caçadors s'habilitarà un desviament que permetrà connectar el sentit Eivissa amb Sant Joan. També hi haurà treballs que afectaran el trànsit entre Santa Eulària-Eivissa amb desviaments senyalitzats
- Dijous, 9 de juliol (fase 3.2): Important afectació amb tall de trànsit al tram de carretera EI-631 entre la rotonda de l'ITV i Caçadors amb accés tan sols permès als vesins, amb desviaments per Can Clavos. També hi haurà treballs que afectaran el trànsit entre Santa Eulària-Eivissa amb desviaments senyalitzats
Els desviaments i els canvis de circulació estaran degudament senyalitzats i s'ajustaran als esquemes de senyalització previstos per a cadascuna de les fases de l'obra.
Les principals incidències es produiran durant les jornades de dimecres 8 i dijous 9 de juliol, durant la jornada de treball, quan serà necessari tallar temporalment la carretera de Sant Rafel a Santa Eulària (EI-631) en el tram comprès entre la rotonda de la ITV i la intersecció de Caçadors.
Durant aquest període només es permetrà l'accés als veïns de la zona. La resta de vehicles seran desviats per la zona de Can Clavos, mitjançant la connexió entre la carretera de Santa Gertrudis (EI-400) i la carretera d'Eivissa a Sant Joan (EI-300), seguint en tot moment la senyalització provisional instal·lada.
El Consell Insular d'Eivissa recomana als conductors que, sempre que sigui possible, planifiquin els seus desplaçaments amb antelació i prevegin un marge addicional de temps, ja que es poden produir retencions puntuals mentre s'executen aquests treballs.
El Consell agraeix la comprensió dels usuaris davant unes molèsties que són temporals i necessàries per continuar avançant en la construcció de la nova rotonda de Caçadors, una actuació que permetrà eliminar un dels principals punts negres de la xarxa viària insular, incrementant la seguretat, reduint la sinistralitat i millorant la fluïdesa del trànsit en aquest tram.
Una vegada finalitzats aquests treballs, els usuaris podran emprar el traçat de la futura rotonda de Caçadors.