Adlib Ibiza desfila a la Setmana de la Moda de Madrid com a part del calendari d’OMODA Madrid es Moda

El segell de moda eivissenc ha presentat la col·lecció SS26 i un avanç de SS27 a l’espai Covarrubias The One davant autoritats, premsa, estilistes i creadors de contingut.
13 dissenyadors de roba i complements estan emparats sota la marca impulsada pel Consell d’Eivissa.

Dolors Miró Ibiza, Espardenyes Torres, Estrivancus, Ibimoda, Ibiza Stones, Ivanna Mestres, K de Kosekose, Monika Maxim Ibiza, Piluca Bayarri, S72 Hat, Tony Bonet, Vintage Ibiza i Virginia Vald són les marques que han participat en el desfile d’Adlib Ibiza a Madrid es Moda.

Dissabte 14 de març a les 11.00 hores, els dissenyadors d’Adlib Ibiza han presentat les seues creacions a l’espai Covarrubias The One com a part del calendari d’OMODA Madrid es Moda. Un entorn en el qual han desfilat tretze marques pertanyents al segell de moda eivissenc davant autoritats, premsa, estilistes i creadors de contingut. Aquesta és la tercera ocasió que Adlib Ibiza participa en la setmana de la moda madrilenya, fet que consolida la presència del segell de moda com a part d’aquesta plataforma. Aquest desfile forma part de la campanya “Ibiza, sempre de moda”, concepte que uneix moda i artesania, mantenint viva la tradició i la cultura eivissenca.

Els creadors emparats pel Consell Insular d’Eivissa que varen mostrar la col·lecció SS26 i un avanç del que es veurà a la pròxima passarel·la Adlib a Ibiza són Dolors Miró Ibiza, Espardenyes Torres, Estrivancus, Ibimoda, Ibiza Stones, Ivanna Mestres, K de Kosekose, Monika Maxim Ibiza, Piluca Bayarri, S72 Hat, Tony Bonet, Vintage Ibiza i Virginia Vald.

Peces i complements elaborats en tallers artesans de l’illa que són fusió d’indumentària tradicional amb noves tendències, recuperant l’artesania dels avantpassats.

Per a María Fajarnés, consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans del Consell Insular d’Eivissa, participar en aquesta edició d’OMODA Madrid es Moda suposa “una oportunitat estratègica per continuar posicionant la moda Adlib Ibiza com a referent de creativitat i artesania dins el panorama nacional. Aquest desfile uneix tradició i avantguarda en una experiència sensorial en la qual la llum, la música i el moviment han donat vida a les creacions artesanes dels 13 dissenyadors participants. Adlib Ibiza és molt més que moda, és tradició, és herència i també són les mans que creen amb sentiment, mirant cap endavant sense oblidar d’on venim”.

Cada un d’aquests dissenys transmet no només sensibilitat per l’entorn de l’illa, sinó que mantenen viva la tradició i la cultura eivissenca. Una aposta per la moda sostenible, partint de teixits i materials d’alta qualitat. En definitiva, peces de disseny exclusiu on es conjuguen les tendències de moda contemporànies amb l’artesania i un estil molt mediterrani.

Sobre Adlib Ibiza

L’illa d’Ibiza és des de 1971 font d’inspiració d’una manera única d’entendre la moda, amb una filosofia basada en el respecte per l’entorn i en el concepte slow fashion. Un segell d’artesania que ha recorregut un llarg camí des de fa més de 50 anys, quan els primers hippies varen prendre la vestimenta tradicional de l’illa i la varen fusionar amb teixits i estils de tot el món. Avui en dia, la moda eivissenca s’ha fet un lloc inspirant els millors dissenyadors i agrupant propostes com les que es presenten a OMODA Madrid es Moda, en les quals destaquen les peces i els complements personalitzats amb tocs únics de cada dissenyador.