El Consell d’Eivissa estrena nou servei d’atenció telefònica i ofereix assistència a les tardes i dissabtes de matí

El Consell Insular d’Eivissa ha ampliat el seu servei d’assistència telefònica i ja ofereix atenció a les tardes i els dissabtes de matins gràcies al nou servei d’atenció multicanal. El telèfon per obtenir informació general i cites és el 971 19 59 06.

L’horari d’atenció telefònica d’aquest nou servei és de dilluns a divendres, de 8 a 20 hores, i dissabtes, de 9 a 13 hores. A més, també s’atendran trucades per demanar o anul·lar cites per la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV).

A més, des del Departament de Participació es recorda que també es pot contactar amb el Consell Insular d’Eivissa per correu electrònic: oamr@conselldeivissa.es

“Aquest nou servei d’assistència telefònica per part del Departament de Participació forma part de les iniciatives portades a terme per apropar l’administració insular a la ciutadania y oferir-li una millor atenció”, ha manifestat el conseller insular de Participació, Javier Torres.