El pròxim 31 de maig, el reconegut actor Héctor Alterio presentarà a l’Auditori del Centre Sociocultural de Cas Serres el seu monòleg "Una petita història", un viatge íntim i emocional entre Buenos Aires i Madrid que promet commoure el públic.
Amb una durada de 70 minuts, aquest espectacle de la companyia ‘Pentación Espectáculos’, adreçat a majors de 14 anys, és molt més que un monòleg: és una vetlada per deixar-se portar per la paraula, la música i la memòria. Alterio, amb la seua inconfusible veu i presència escènica, ens guia pels records d’una vida sencera a través de la poesia, l’humor i l’amor, acompanyat en escena pel talentós músic Juan Esteban Cuacci, que aporta una banda sonora en directe plena de sensibilitat.
“Una petita història” és, en paraules del mateix Alterio, un viatge d’anada i tornada entre dos continents, entre dues cultures i entre múltiples emocions. Una experiència sensorial on el teatre esdevé poesia i la nostàlgia, art.
Les entrades anticipades es poden comprar per 9 euros a la pàgina web del Consell d’Eivissa (https://conselleivissa.escenaonline.com/par-public/rest/evento/id/4540524), i també es podran adquirir a taquilla el mateix dia de l’espectacle per 13 euros.