- La primera prova se celebrarà aquest diumenge 27 de juliol a la ciutat d’Eivissa, a la platja de Figueretes, i compta amb més d’un centenar d’inscrits.
La Lliga Aquatló, organitzada per la Federació Balear de Triatló amb el suport del Consell d’Eivissa i dels ajuntaments d’Eivissa, Santa Eulària, Sant Josep i Sant Joan, torna aquest estiu amb quatre proves programades als municipis participants. En aquesta lliga, que combina la carrera i la natació, hi participen un ampli ventall de categories, des de prebenjamins a veterans, a diferents modalitats de competicions, com sprint i distàncies reglamentàries olímpiques.
En sprint, les distàncies són 1,25 km de carrera, 500 metres de natació, i 1,25 km de carrera, mentre que en olímpica, les distàncies són 2,5 km de carrera, 1 km de natació i altres 2,5 km de carrera.
La primera prova se celebra aquest diumenge al Passeig de Figueretes a la ciutat d’Eivissa i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament. La sortida de la primera prova, és a les 9.30 hores i l’entrega de premis sera en torn les 10.30 hores. No es preveu cap tall de circulació ni cap afectació al trànsit rodat perquè la prova es concentra totalment al passeig i a la platja de Figueretes.
Les pròximes proves seran el 10 d’agost a Santa Eulària, el 24 d’agost a la platja d’en Bossa i el 14 de setembre a la Cala de Sant Vicent.
Més informació i inscripcions a sportsmaniacs.com.