El Consell d’Eivissa i la Pimeef impulsen la campanya “Bonos Vuelta al Cole” a través de la plataforma Som Comerç

 

El Consell Insular d’Eivissa i la Pimeef (Petita i Mitjana Empresa d’Eivissa i Formentera) han presentat avui la nova campanya “Bonos Vuelta al Cole” de la plataforma “Som Comerç 100% Eivissa”, una eina destinada a dinamitzar les compres de proximitat i a fidelitzar els clients en una de les temporades més importants de l’any per al comerç local.

Durant la presentació, la consellera de Promoció Econòmica i Cooperació Municipal, Maria Fajarnés, ha recordat que l’aplicació Som Comerç “va néixer arran de la pandèmia i de la crisi derivada de la guerra d’Ucraïna amb l’objectiu de donar una empenta a l’activitat comercial de la nostra illa i incentivar les compres al petit comerç local”. La consellera ha explicat que, després del rebranding i la nova imatge presentats el passat mes de desembre, s’ha fet una important tasca interna de captació de nous comerços, passant de 180 a 220 establiments adherits. “Ara, després d’aquesta feina, llençam la primera campanya de vals de descompte, coincidint amb una data tan assenyalada com la tornada a l’escola”, ha subratllat Fajarnés. Segons ha detallat, la campanya compta amb un import de 50.000 euros, que es revertiran en el comerç local mitjançant la distribució de 5.000 bons de 10 euros cadascun. “Es tracta d’una acció que té dos objectius: per una banda, dinamitzar i incentivar les compres en el petit comerç i, per l’altra, ajudar les famílies d’Eivissa a afrontar les despeses de material escolar”, ha conclòs.

En representació de la Pimeef ha intervingut el tècnic de comerç Vicent Tur, qui ha destacat que aquesta és “una campanya de dinamització comercial que també serveix per pal·liar la costa de setembre”. Tur ha explicat que cada persona podrà assignar-se dos bons de 10 euros des del 8 al 30 de setembre per utilitzar en els comerços inscrits a la campanya i ha remarcat que “aquesta és la principal novetat d’enguany: no cal fer una compra mínima per poder utilitzar els bons”. A més, ha detallat que participen establiments de diversos sectors, com calçat, roba, alimentació, papereria o jugueteria, i que els clients podran descarregar-se els vals a través de l’APP Som Comerç, disponible de manera gratuïta per a dispositius iOS i Android. Una vegada registrats, ha explicat, “els usuaris trobaran l’apartat de descomptes des d’on podran assignar-se els dos bons”.

Els comerços participants en aquesta campanya hauran d’acceptar el sistema de fidelització de Som Comerç i comprometre’s a assistir a una de les dues formacions en línia previstes per a la primera setmana de setembre, a més de difondre la iniciativa entre la seva clientela.

Amb aquesta campanya, el Consell Insular d’Eivissa i la Pimeef volen aprofitar el període de tornada a l’escola per reforçar el petit comerç i conscienciar la ciutadania de la importància de comprar en establiments de proximitat, contribuint així a dinamitzar l’activitat econòmica i mantenir viu el teixit comercial de l’illa.