Noticias relacionadas

Obert el termini per esmenar les sol•licituds presentades amb deficiències a la convocatòria d’ajudes a estudiants

Obert el termini per esmenar les sol•licituds presentades amb deficiències a la convocatòria d’ajudes a estudiants

Des del dia 16 de setembre i fins al dia 29 de setembre de 2025, ambdós inclosos, les persones que hagin presentat amb deficiències la seua sol·licitud d’ajudes a estudiants de l’illa d’Eivissa per a l’any acadèmic 2024-2025 poden presentar la documentació requerida per esmenar-la.

L’anunci de la llista d’esmenes a presentar i les bases corresponents poden consultar-se al tauler d’anuncis i edictes electrònics de la Seu Electrònica del Consell Insular d’Eivissa.

La documentació pot aportar-se a través de la Seu Electrònica del Consell Insular d’Eivissa (https://seu.conselldeivissa.es) –mitjançant certificat digital–, al Registre General d’Entrada del Consell Insular d’Eivissa (amb cita prèvia, per telèfon 971195416 o a través de la pàgina web https://citaprevia.conselldeivissa.es) o en qualsevol dels llocs que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la documentació s’envia a través d’una oficina de Correus pot presentar-se mitjançant el “correu administratiu” o bé a través del Registre Virtual Electrònic de Correus (ORVE). En el cas del “correu administratiu”, la documentació corresponent ha de presentar-se en un sobre obert a fi que l’exemplar destinat al Consell Insular d’Eivissa i l’exemplar per a l’interessat es datin i se segellin abans de certificar-se, de conformitat amb l’article 28 del Reial decret 437/2024, de 30 de d’abril, pel qual s’aprova el Reglament de serveis postals, en desenvolupament de l’establert per la Llei 43/2010, de 30 de desembre, del servei postal universal, dels drets dels usuaris i del mercat postal; en cas contrari, s’entendrà com a data vàlida la d’arribada a l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre (OAMR) de la dita Corporació. Mitjançant l’ORVE, la persona interessada haurà d’acudir a una oficina de Correus amb la documentació que vulgui remetre (en format paper), on es digitalitzarà, s’acararà i es realitzarà el registre telemàtic de la sol·licitud al Consell Insular d’Eivissa amb la corresponent remissió dels documents en format electrònic.

De conformitat amb l’article 68.1 de la Llei 39/2015 esmentada i amb l’article 23.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, si les persones que consten en aquesta llista no esmenen la seua sol·licitud o l’esmenen fora del termini establert, després d’haver pres la resolució pertinent, es considerarà que desisteixen de la seua petició.