El president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí, ha presentat avui la campanya ‘Discover our way of life’ amb què el departament de Promoció Turística promocionarà l’illa d’Eivissa en temporada baixa en el marc de la fira World Travel Market que es celebrarà a Londres entre el 7 i el 9 de novembre
El president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí, ha presentat avui la campanya ‘Discover our way of life’ amb què el departament de Promoció Turística promocionarà l’illa d’Eivissa en temporada baixa en el marc de la fira World Travel Market que es celebrarà a Londres entre el 7 i el 9 de novembre. Aquesta campanya estarà enguany especialment dirigida a les famílies, encara que també tindrà lloc per promocionar altres atractius de fora de temporada com són les proves esportives, l’oferta cultural i patrimonial i l’oferta gastronòmica. “Volem que l’estada mitjana dels nostres visitants sigui llarga, i hem detectat que són aquests segments els que aposten per visitar Eivissa durant una o dos setmanes, per això incidirem en ells la nostra promoció”, ha explicat el president.
Quant a xifres, fins el mes de setembre els passatgers britànics han significat un 21,69% del total de visitants que ha rebut l’illa d’Eivissa. Concretament en els primers nou mesos de l’any han visitat Eivissa 3.507.902 viatgers de què 760.756 n’eren britànics. És una xifra percentualment inferior a 2019 quan els britànics significaren el 23,62% del total de persones que visitaren l’illa d’Eivissa.
Pel que fa la representació d’Eivissa a la fira World Travel Market, el departament de Promoció Turística comptarà amb un estand propi (Pavelló N2 Estand EU420) de 112 metres quadrats, i a més tindrà presència a l’estand de les Illes Balears (Pavelló N2 Estand EU500).
En l’estand d’Eivissa hi haurà presència dels ajuntaments d’Eivissa, de Santa Eulària des Riu, de Sant Josep de sa Talaia i de Sant Antoni de Portmany. Precisament la presentació d’avui ha comptat amb representants d’aquests ajuntaments. L’alcaldessa de Santa Eulària, Carmen Ferrer, ha explicat què “el turisme britànic és el primer emissor del municipi, com demostra el fet que de 125 hotels que hi ha a Santa Eulària, 45 treballen amb turoperadors britànics”. Com a novetat, Ferrer ha explicat que Santa Eulària portarà una guia d’activitats nàutiques al municipi, a més de reforçar la marca ‘Family Moments’. Per la seva banda l’alcalde de Sant Antoni de Portmany, Marcos Serra ha explicat que el seu municipi seguirà promocionant la campanya ‘Un sol todo el año’ consistent en publicitat audiovisual a través de les principals xarxes socials a aquells països que tenen connexió directa amb Eivissa durant els mesos de temporada mitja i baixa, com són Regne Unit, Alemanya, França o Itàlia.
D’altra banda, la regidora de l’Ajuntament d’Eivissa Estefania Torres ha explicat que Vila es promocionarà amb la campanya ‘Ibiza respira cultura’ que promocionarà esdeveniments com el festival ‘Sueños de Libertad’ o l’’Ibiza Jazz Festival’, entre d’altres. “La relació de Cultura i Patrimoni és una connexió innegable a la nostra ciutat, i la World Travel Market esdevé un escenari ideal per a la promoció d’aquests esdeveniments”, ha sentenciat Torres. Finalment, el regidor de Turisme de Sant Josep de sa Talaia, Eduardo Sánchez, ha explicat que es continua amb la promoció de turisme familiar, esportiu, patrimonial i cultural. En aquest sentit ha anunciat la presentació d’una nova senyalització al Parc Natural de ses Salines, que permetran posar-lo en valor com a atractiu turístic.
El president Vicent Marí ha explicat, per finalitzar, que Eivissa ha organitzat una trobada amb agents de viatge i periodistes fora de la fira, el dimarts, 8 de novembre, a les 18.30 hores a ‘Ibérica Marulebone’ (195 Great Portland St, London W1W 5PS) que servirà per explicar el nostre producte d’enguany i establir contacte amb possibles prescriptors.